Reacties van studenten

3. Mail 5-8-2013 van een zangstudente, conservatoria Maastricht en Utrecht.

Sinds een aantal jaren heb ik van de stichting MLGK financiële ondersteuning mogen ontvangen in de vorm van de betaling van het collegegeld. Hierdoor heb ik uiteindelijk mijn master of music kunnen beginnen en nu ook afgerond. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar.

Het contact met de stichting was altijd goed, niet veel gedoe en ik heb enkel contact gehad met de contactpersoon van de stichting .

Misschien is het goed voor de stichting om nog eens zo een concert te laten geven door de studenten die gefinancierd worden. Ik wil hier dan heel graag en met liefde mijn bijdrage aan leveren.

Ik vind vooral het feit dat de stichting het collegegeld rechtstreeks aan de conservatoria betaalt een goed idee. Zo weet de stichting zeker dat het geld goed terecht komt

Mij heeft het erg geholpen, ik vond het fijn.

Nogmaals bij deze aan de stichting MLGK mijn heel erg hartelijke dank!

mlgk-4009002.jpg mlgk-4010001.jpg
vorige