Reacties van studenten

vorige
mlgk-4009002.jpg
volgende
4. Mail 4-8-2013 van een zangstudente van het Utrechts conservatorium.

Ik ben heel erg blij dat de stichting MLGK mij helpt om mijn collegegeld te betalen. Het helpt mij de eindjes aan elkaar te knopen en dat geeft een veilig gevoel.
Natuurlijk is het zo dat je altijd zou willen helemaal zelf voor alles te kunnen zorgen, in financieel opzicht, maar zo lang dat nog niet gaat, is het heel fijn dat er een stichting als MLGK bestaat.

Wat ik fijn vind is dat de stichting een duidelijk aanspreekpunt heeft. Daardoor weet je altijd wie je moet contacteren voor vragen etc. Ik ben erg tevreden over de communicatie.

Iets wat misschien te verbeteren valt bij het betalen van het collegegeld  is om het betreffende conservatorium te laten weten dat u als stichting dit collegegeld voor een bepaalde student gaat betalen. Een andere mogelijkheid is om aan de student  door te geven wanneer het collegegeld wordt overgemaakt. De student kan dit dan de school laten weten.