Reacties van studenten

2. Mail 24 mei 2013 van een zangstudente , conservatoria Maastricht en Utrecht

Beste meneer Wolters,

Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan! Ik heb gisteren mijn eindexamen gedaan. Het was nog een tijd onzeker of het door zou gaan, aangezien ik die week ervoor ziek was geworden en lang met keelpijn bleef hangen. Ik heb dan ook enkel een facebook-event aangemaakt om mensen uit te nodigen/ op de hoogte te stellen. Maar aan emails heb ik dit jaar niet gedacht, maar nu heb ik grote spijt. Ik had u natuurlijk boven iedereen moeten uitnodigen.

Bij deze dan ook mijn welgemeende excuses.

Het goede nieuws is wel: ik ben geslaagd. Ik zal dan ook dit jaar mijn master of music in Utrecht afronden. Dat betekent dat ik volgend jaar geen student meer ben!

Ik zal natuurlijk wel door blijven gaan met lessen nemen, want ook al heb ik mijn studie afgerond, dat betekent nog niet dat ik klaar ben met het ontwikkelen van mijn stem en vaardigheden.

Mocht u nog eens willen dat ik kom zingen op een concert dan doe ik dat heel graag en met alle liefde! Ik hoop dan ook met u in contact te blijven.

Alle hartelijke en muzikale groeten die er zijn van mij en ook heel veel dank voor alle steun van de stichting MLGK!

mlgk-4009002.jpg mlgk-4009001.jpg
vorige