Stichting Miep en Loek Graus-Kohl

·        Mededelingen van onze studenten:

-          De stichting kreeg gedurende het studiejaar van verschillende studenten bericht van hun optredens. Indien mogelijk werden deze bezocht door een bestuurslid van de stichting.

-          Het eindexamen van een van de ondersteunde studenten in het Conservatorium van Amsterdam werd door vier bestuursleden bezocht. Deze studente gaat in het cursusjaar 2019/2020 studeren in Londen. Het bestuur heeft besloten haar voor dat jaar nog een financiële ondersteuning te geven.

·        Nieuw aanvraagformulier

Vanaf het cursusjaar 2018/2019 is een nieuw aanvraagformulier in gebruik genomen waarin ook de gang van zaken rondom de privacy-wetgeving is beschreven.

1.      Het  bestuur:

Het bestuur van de stichting vergaderde voor het studiejaar 2018-2019 op woensdag

10 juli 2018, dinsdag 25 september 2018 en dinsdag 5 februari 2019.

De voorzitter leidde steeds de vergaderingen.

2.      Uitnodigingen en optredens:

De stichting kreeg gedurende het jaar van verschillende studenten bericht van hun optredens. Indien mogelijk werden deze bezocht door een bestuurslid van de stichting.

verder