Stichting Miep en Loek Graus-Kohl

Op zondag 23 december 2018 traden twee ondersteunde studenten op tijdens een kerstconcert in woon- en zorghuis Scheyvenhof te Heythuysen. Mevrouw Graus, de bewoners, hun familieleden en de begeleiding van het zorgcentrum waren zeer enthousiast en hebben gevraagd om een dergelijk optreden jaarlijks te laten plaatsvinden. Ook de bestuursleden van de Stichting waren vrijwel voltallig aanwezig. De pianobegeleiding was in handen van Agnes van Dijk; zij bracht zelf ook nog enkele kinderen uit Melick mee die een paar kerstliedjes ten gehore brachten.

1.      Dankwoorden van studenten:

Enkele studenten hebben een dankwoord naar de stichting uitgesproken of gestuurd voor de financiële ondersteuning bij hun studie in het studiejaar 2018-2019.

Tiny Rongen

Melick, 13 september 2019