In de bestuursbijeenkomst van 20 september werden de beide voorstellen bekrachtigd:

·        Tiny Rongen werd benoemd tot 2e secretaris en

·         Harry Wolters als nieuwe voorzitter.

III. Ontvangen uitnodigingen:

De stichting kreeg gedurende het jaar van verschillende studenten bericht van

hun optredens. Indien mogelijk werden deze bezocht door een bestuurslid van

de stichting.

IV.  Optredens:

Monica Trivunic:

Kreeg weer de uitnodiging om in Roermond op  29 januari 2017 de solistenwedstrijd van de Koninklijke Harmonie op piano te begeleiden.

33 Jonge solisten op instrumenten als fluit, klarinet, saxofoon, trompet, hobo, slagwerk en trombone mochten van haar muzikale diensten gebruik maken.

Mede door Monica werd dit een zeer geslaagd solistenconcours.

Namens de Koninklijke Harmonie van Roermond een woord van dank aan Monica Trivunic gericht voor het fijne muzikale werk.

Aditi Smeets:

Had tijdens haar studie in Florence en Hamburg natuurlijk verschillende optredens. Maar ja, Hamburg en Florence is wel erg ver voor bestuursleden!

V. Dankwoorden van studenten:

Enkele studenten hebben een dankwoord naar de stichting uitgesproken of gestuurd voor de financiële ondersteuning bij hun studie in het studiejaar 2016-2017.